Internet Explorer har ju funktionen "Komplettera automatiskt", som sparar en massa lösenord mm. Jag har nu lust att rensa komplettera automatiskt, men nätadmin har stängt av menyn "Internet alternativ".... hmm.. tror att det är i mappen "Temporary Internet Files" på C: Jag kommer åt att tömma både mappen Tidigare, och mappen Temporery Internet files, men lika illa, så kommer komplettera automatiskt ihåg allt möjligt.... Hej, Tack Nick, men som jag inledande skrev, så är just menyn Internetalternativ, eller Internet options spärrad, det är liksom det som är själva problemet här.... =) Det mesta som sker och händer i din dator med MS 'sparas i någon fil någonstans', rik vore den som visste var :) Antar att du kan få mer info genom att söka dig fram på http://msdn.microsoft.com/library/Komplettera automatiskt - var sparas informationen?
Det måste ju rimligen vara så att IE sparar denna information i en fil någonstans.... vet kanske du var den finns, eller hur man kan hitta den.... Då kunde jag kanske ta bort eller tömma den filen...........
Tack ska du ha!Sv: Komplettera automatiskt - var sparas informationen?
Där hamnar alla cookies och annat crap iaf.Sv: Komplettera automatiskt - var sparas informationen?
Tack för en bra ide iaf!Sv: Komplettera automatiskt - var sparas informationen?
Gå in på Tools och Internet Options.
Kolla rutan som säger Personal Information.
mvh
NickSv: Komplettera automatiskt - var sparas informationen?
Vad jag är ute efter är ver på datorn, som detta sparas, det måste ju rimligen ligga i någon fil någonstans.....?!?
/DavidSv: Komplettera automatiskt - var sparas informationen?