Hej! Verkar ju vara lite suspekt att du ska rippa utbildningsmaterial som du inte har källmaterialet till. Jag menar, om du nu har upphovsmannens uttryckliga tillåtelse att såväl mångfaldiga verket samt göra det tillgängligt för allmänheten borde du väl även kunna övertala upphovsrättsinnehavaren att ge dig källmaterialet. Hej! Det finns ett program som heter Cleaner 5 som kan vara värt att prova. DVD till MPG eller Quick Time
Jag har lite filmer på DVD som jag skulle vilja publicera på nätet i flash. Problemet är att jag inte vet hur jag ska få in filmerna i Flash från DVDn.
Alltså; jag behöver ett bra program för att konvertera filmerna från DVD till MPEG eller Quick time (så att jag kan importera dem till Flash), tips????
(Nej det är ingen piratverksamhet utan utbildningsmaterial som skall visas via nätet, och nej jag har inte tillgång till råmaterialet heller tyvärr)
mvh KrisSv: DVD till MPG eller Quick Time
Dessutom är väl knappast detta "rätt" forum för den här typen av spörsmål.
Med detta sagt;
Kolla på www.doom9.org/index.html?/mpg/dvdx-tmpg.htm
Eller sök information på ett lämpligare ställe typ www.doom9.net eller www.dvdrhelp.comSv: DVD till MPG eller Quick Time
Okej tack för tipset!
Jag lovar dig att det inte är suspekt, bara amatörmässigt förfarande från leverantörens sida och brist på tyska kunskaper på min sida! Det är inte ens särskilt tuffa filmer utan information för handhavande av magnetiska madrasser som skall öka blodcirkulationen och ge en lugnande effekt... så oroa dig inte!
...och nej jag använder inte madrasserna, så lättlurad är jag inte :)
//KrisSv: DVD till MPG eller Quick Time