Hej Ge oss gärna en länk så kan vi se om vi får samma problem. www.ponlar.pnet.pl Fungerar bra för mig både i IE och i FF. Fungerar för mig med, sitter med IE i plugget. Jag har fått upp ett rött kors nu, om jag besöker http://www.ponlar.pnet.pl/menu.htm och klickar på Championy. I Firefox blir det ett rött kors, i IE bara en transparent ruta. I det här fallet beror det på att hon har råkat sätta sökvägen i codebase till file:///C:/ponlar/ i stället för ./ Kurs i polska? ;) Sidan försöker att installera en Active X kontroll som du måste använda.Problem med att läsa Polska hemsidor?
Ett stort problem är att jag inte kan läsa Polska hemsidor de kommer frem med bild på första sidan men hela vänstra sidan er enbart små rutor med röt kors i och det går inte att navigera alls. Vad kan jag göra? Jag har Java inställt och inget problem anners med olika hemsidor.
MVH
mette clemmensenSv: Problem med att läsa Polska hemsidor?
Polskan har väl inget annat alfabet vad jag vet.
//Anna-KarinSv: Problem med att läsa Polska hemsidor?
Här är den ena länken som jag gärna vill läsa
MVH
mette Sv: Problem med att läsa Polska hemsidor?
Cougarina:
De har ett något annorlunda "alfabet" - centraleuropeiskt (latin-2?) i st f västeuropeiskt (latin-1).
Litet krokar under vokaler och streck genom L.Sv: Problem med att läsa Polska hemsidor?
Det kan tänkas att den datorn du sitter på då inte har stöd för centraleuropeiskt latin.
Fast jag har ingen koll på hur man löser problemet, tyvärr.
//Anna-KarinSv: Problem med att läsa Polska hemsidor?
Sv: Problem med att läsa Polska hemsidor?
*Skojar*
Kolla språkinstallationen i windows, kan vara något där.Sv: Problem med att läsa Polska hemsidor?
Tillåt ActiveX kotroller i din webläsare så fungerar den...
Det är det som gör att menyerna inte fungerar som de ska.