Har kommit loss ur IE6 Hej. Använder också Firefox är grymt nöjd. Pdf fungerar klockrent för mig ;) "Det typen av "fel" kan man knappast beskylla Firefox för, det är fel på respektive websida... " <b>Byta bank för att jag vill använda FF ?</b> Jag lovar, det finns absolut ingen begränsning i ms windows som hindrar dig att använda två webbläsare på samma gång ;) Samma här. Jag använder båda. Jodå, jag gör samma sak. Har använt Opera när jag vill åka fort och IE till annat. Jag är inte så förvånad att opera inte blivit populär: Den är på tok för rörig och fullmatad med skräp!Jag är så tillfredställd och nöjd
Nu gäller FireFox med sina små brister.
Slipper allt djä... MS "lullLull"Sv: Jag är så tillfredställd och nöjd
Dock har jag stött på ett litet problem, men vet inte ifall det är FF problem eller Adobe acrobat readers...
När jag öppnar en länk som går till ett PDF dokument så öppnas ju en instans av acrobat reader i FF. När jag sedan läst dokumentet och klickar på "back" knappen, så slutar FF att svara (not responding)... Efter en stund fungerer det dock igen...
Någon annan som stött på detta?Sv:Jag är så tillfredställd och nöjd
Appropå bankärenden: föreningssparbanken fungerar klockrent i forefox :)Sv: Jag är så tillfredställd och nöjd
Tja, jag vill använda tjänsten, den fungerar i IE, vad skall jag göra ?
Byta bank för att jag vill använda FF ?
Knappast, så om det är fel eller inte på en sida kan ju diskuteras.
Ok Ok, jag vet att det finns en standard och att dessa sidor kanske inte uppfyller den, men "standarder" sätts ju även av de som är störst på marknaden, vare sig vi vill det eller inte.Sv:Jag är så tillfredställd och nöjd
Jag vet flera som har gjort det :) Inte helt realistiskt kanske, men ändå...
/JohanSv:Jag är så tillfredställd och nöjd
Jag använder både firefox och internet explorer, firefox till all, internet explorer till alla jobbiga sidor som inte vill fungera i firefox (vilket faktiskt är väldigt få i mina ögon, dock kan jag inte säga att de sidorna är mina favoriter då det är lite störande att byta hela tiden...)Sv: Jag är så tillfredställd och nöjd
Vill jag åka fort, så är FF att föredra.Sv:Jag är så tillfredställd och nöjd
Kommer väl att bli nåt liknande med FF fast den kanske blir så stor att de som gör siterna beaktar de som föredrar FF. Opera har ju tyvärr inte riktigt nått dit.
Mitt inlägg skall inte tolkas så att jag föredrar IE, utan snarare en viss frustration över att FF trots allt inte är (ännu) en fullständig ersättare.
Det är som med mycket annat, olika fordon i olika terräng.Sv: Jag är så tillfredställd och nöjd