Har fått problem med Virus. Kör Windows Me. Använder även Norton Antivirus som varnat varje gång ett virus kommit med eposten. Trots detta har datorn blivit smittad och viruset lagt sig i Restore-mappen. Jag hade problem med Outlook Express ett antal gånger så jag gick över till poco istället, ett bra litet program, enkelt och snyggt (www.pocomail.com) Jag skulle inte rekommendera att använda outlook pga virusrisken, sen är det dessutom ett ganska dåligt program, netscape mail är väl inte heller det bästa. Ett program som aldrig har krånglat eller varit någon viruskälla för mig är eudora mail, vilket har ett antal bra säkerhetsfunktioner och även andra bra funktioner. Hej Som du ser så använder vi olika klientprogram för e-mail så det är bara att testa vilken som just du gillar. :)E-postprogram?
Använder nu Netsacpe istället för Outlook för min epost.
Vet någon om Netsacpe är säkrare än Outlook eller är det samma svagheter där?Sv: E-postprogram?
Eftersom Outlook Express är det mest vanligaste e-postklienterna så finns det virus som är speciallgjorda enbart för dom.Sv: E-postprogram?
Sv: E-postprogram?
Har blivit mycket nöjd med IncrediMail
Absolut värt en test FreeWare
http://www.incredimail.com/
mvh
SvenSv: E-postprogram?