Hej! Det finns många, testa att söka på download.com med både msn och icq... Hajj! Jag kör Miranda och gillar det, av någon anledning så slutade ICQ att fungera. Miranda har de funktioner jag behöver, tyvärr så är History lite klumpig. Smaken är som munnen: öppen... Ett tips om du vill kunna köra både MSN och ICQ är att använda programmet Trillian. Tada! Tack för alla svar! Jag laddade hem Miranda och hittade även en plugin för MSN så nu är jag glad! Startade på nolltid! > de va ju JÄTTE fult .... på de bilder de hade på deras site ..... ;) jag laddade hem nya ikoner så nu ser det ut som icq och msn - samtidigt! Är det någon som har kört Miranda länge och i så fall hittat något som saknas eller är det så bra som det verkar?ICQ / MSN
Jag har nu blivit totalless på ICQ eftersom det har en miljard funktioner som jag inte vill ha och därför tar alldeles för lång tid att starta på min P 200MHz. Att köra äldre versioner stödjer inte systemet så man får glatt sitta där med ICQ 2000 och vänta! Alla kompisar kör ju ICQ men personligen skulle jag vilja köra bara MSN eftersom det startar på ett kick (det är en makalös manick!).
Jag läste att det finns program för Linux som klarar av både ICQ och MSN samtidigt. Vet någon om sådana finns även till Windows?
/ DavidSv: ICQ / MSN
Eller kolla här, mycket bra:
http://miranda-icq.sourceforge.net/index.phpSv: ICQ / MSN
De flesta sådana program jag har testat är minst lika seeega som ICQ.. gick själv över till MSN för något år sedan.... du får göra som jag ... övertala dina kompisar att byta ;)... alla mina kör MSN!! det tog några månader men jobba på det!!!!!
MSN Roxxar juh ;)
//MartinSv: ICQ / MSN
/Hjorten aka PanzerMenschSv: ICQ / MSN
Jag gillar det, så slipper man den miljarden funktioner man inte använder, och skulle man använda nån av de funktioneran så laddar man bara ner en plugin med den funktionen, eller skriver en själv...Sv: ICQ / MSN
Det klarar MSN, ICQ, IRC, AOL och Yahoo Messenger. Och det fungerar faktiskt ganska bra.
Själv håller jag dock med VB-Mannen, övertala polarna att köra MSN och kör den enbart ;)
Trillian är gratis och finns att ladda ner på http://www.ceruleanstudios.com/.Sv: ICQ / MSN
/ DavidSv: ICQ / MSN
Kanhända, men jag tycker inte att utseendet har någon roll när
programmet i sig startar fort och är användbart.
/Hjorten aka PanzerMenschSv: ICQ / MSN
inte ett dugg fult, så långt ögat når!
/ David, salig!Sv: ICQ / MSN
/ David