Vet någon om något svenskt företag som hanterar system för kortbetalning till ehandelssajter producerade i ASP? Kommer inte ihåg vad de heter.. Men de som handhåller vanliga kort terminaler till affärerna har även för webben.. kolla in vad det står på terminalerna.. ;) Paybox som Pelle använder är kanske ett alternativ att kolla på. Ja, Paybox har jag sett tidigare! Jag ska ta ocj kolla upp dem och deras priser. paybox är inte riktigt bra eftersom man kan max handla för några tusen om dagen. Du kan använda ett betalning-motell som går att integrera helt i ditt egna system... behöver inte bli spec dyrt.... samport har en lösning för någon tusing (även med paybox), kolla http://www.samport.se Skumt att jag lyckades handla 3 ps2 spel för 1600 spänn i förra veckan om gränsen är 1000? hederliga kort som Visa och MasterCard kan man ju köpa sig ett hus på, bara det finns täckning =)Betalsystem för E-handel?
Stellan HaakenstadSv: Betalsystem för E-handel?
Sv: Betalsystem för E-handel?
Sedan finns det betalningssystem men de som jag kollade på förut kostade rejält mycket att använda, en liten företagare har knappast råd med deras system.
Anna-KarinSv: Betalsystem för E-handel?
Tack för tipset.
StellanSv: Betalsystem för E-handel?
Sv: Betalsystem för E-handel?
mvh
RickardSv: Betalsystem för E-handel?