Jag har suttit och slipat på en officiell keffoo sida ett tag nu, eftersom jag inte är en expert när det gäller grafiskdesign och webdesign så skulle jag behöva få lite kritik från er för att kunna bygga vidare. Jag tyckte den var fin! Enda jag inte gillade var den röda och gröna färgen på knapparna längst ner. och så skulle jag tycka det var fint med något avvikande färg på länkarna i menyn. Väldigt snygg och stilren sida. Det enda negativa var färgen på länkarna, den kunde vara lite mörkare grå. Och i menyn så var den gula färgen för ljus, tror inte riktigt att gul passar så bra där. Tack för kritiken, jag sätter genast igång och styr upp detaljerna =) säger till när det är klart. Andra detaljer som du kanske är medveten om (vet inte hur mkt beta det var): Varför ha med att man kan byta färg på bakgrunden... annars var den helt reko! Martin: Det är en tidig beta så jag har inte länkat ännu. ta bort tableramarna, öka bredden till 760 (som är max för upplösningen 800*600)Lasta kritken
Än så länge finns det inget innehåll, men det ska vara lite allt möjligt på den men främst information om .NET ramverket och lite om C#/ASP.NET.
http://w1.185.telia.com/~u18509538/test/
/KeffooSv: Lasta kritken
Sv: Lasta kritken
/HjortenSv: Lasta kritken
"Avdelningsrubriken" byttes inte när man klickade på de olika länkarna.
Och om man bytte bakgrundsfärg och därefter hoppade iväg till ngn annan länk i menyn så fick man tillbaka den "ordinarie" bakgrunden - skulle det funka så?Sv: Lasta kritken
Funktionen för att ändra bakgrundsfärg har jag plockat bort nu, den var bara störande.
Tack igen.Sv: Lasta kritken