Hej. Har försökt att få till ett film klipp på Du har glömt ett citationstecken där, efter avi. Vad är adresssen till din hemsida? Förutsatt att citationstecknet inte ställer till det ska det inte vara några problem. Det KAN dock vara så att just Passagen har låst vissa filändelser, däribland AVI. Du får leta blend deras specifikationer. Eventuellt så får den inte ens plats. Jo såg att jag hadde glömt det ena tecknet, men det finns på den riktiga sidan. Har skickat en förfrågan till passagen, vi får se om det går att lägga upp hmmm, det verkar ha ändrat på det nu. Själv hade jag ett antal .asf filmer på min som numera inte fungerar. Det var förmodligen det att det inte fungerar med videoklipp på passagen. Hej igen! >Fick svar från passagen kundtjänst och enligt dom såFilmklipp på hemsida! akut!
min hemsida men inte lyckats ännu.
<p>
Svara
Sv: Filmklipp på hemsida! akut!
Sv: Filmklipp på hemsida! akut!
Hur länkar ska hanteras i frågan om vilket program som ska användas bestämmer inte du eftersom det är upp till klienten. Du ger den bara en snabb och smidig möjlighet att komma åt en fil och sen spelar det ingen roll om det är en .PCX eller .MPG.
//Mikael.NETSv: Filmklipp på hemsida! akut!
Addressen är http://hem.passagen.se/mjukteknik
Tycker att jag har gått igenom det tusen gånger, men men det är lätt att missa
något.
mvh Lars PerssonSv: Filmklipp på hemsida! akut!
avi och mpg filer (det går ju att lägga upp dom men det fungerar inte)
lars PerssonSv: Filmklipp på hemsida! akut!
*****EDIT************
Upptäckte att Passagen verkar ha raderat mina filmer. Skit bra jobbat Passagen. Får hoppas att man har dem back-upade där hemma.
*********************Sv: Filmklipp på hemsida! akut!
La upp det på telenordias server istället, då fungerar det pefekt.
Tack alla.
Lars persson
Om någon vill testa så hadde det varit bra.
http://user.tninet.se/~emr648fSv: Filmklipp på hemsida! akut!
Fick svar från passagen kundtjänst och enligt dom så
ska det gå att lägga upp avi och mpg filer hos dom.
Då är det väl något annat som spökar.
Det funerade ialla fall hos telenordia.
Lars PerssonSv: Filmklipp på hemsida! akut!
ska det gå att lägga upp avi och mpg filer hos dom.
Jag har fått svar idag att de för en månad sen bestämde att förbjuda filmer på Passagen på grund av att filmer kan innehålla förbjudet material(!).
Gissa om man blir glad :(