Någon som känner till ett _BRA_ _FUNGERANDE_ antispamprogram för Jag använder Mailwasher som finns för nedladdning på www.mailwasher.net. Samma här, MailWasher funkar utmärkt oki, då tar jag ett öga på den Jag är nöjd med Cloudmark Spamnet, men jag har ju å andra sidan bara testat ett program. www.cloudmark.com det är den som har börjat att kosta... Vet ärligt talat inteAntiSpam-program för Outlook
Outlook 2002? den jag hade har helt plötsligt börjat att kosta..
enda stora kravet är att den ska vara gratisSv: AntiSpam-program för Outlook
Jag anser att det fungerar mycket bra!
Ladda ner och prova!Sv: AntiSpam-program för Outlook
Den har även en bounce funktion som gör att du kan om du vill skicka ett "fejkat" meddelande till avsändaren som ser ut precis som om din mailadress inte existerar. (Oftast är det ju iofs kassa avsändaradresser, men jag tycker att spamnivån har sjunkit sedan jag började köra mailwasher)
Har stängt av automatisk hämtning av mailen i Outlook, låter Mailwasher kolla och ev autoradera spam, det som finns kvar kan man kolla innan man laddar ner, så småmeddelanden som kanske inte behöver svaras på eller sparas, kan enkelt raderas direkt på mailservern.
Enkelt att lägga till mailadresser/domäner till "Friendlist" eller "Blacklist"Sv: AntiSpam-program för Outlook
Edit: hmm, den stöder bara 1 konto, jag har 3 st.. får nog leta efter en annan..Sv: AntiSpam-program för Outlook
Sv: AntiSpam-program för Outlook
och så står det just nu
"Access denied for user: '@localhost' to database 'website'" på sidan :DSv: AntiSpam-program för Outlook
Det fanns på datorn jag köpte =)
Har inte formaterat den än, men då kanske jag borde ta kontakt med killen som sålde den, för att höra med honom...