Ni skall veta att det är ett oerhört stöd ni ger mig när ni blir bonusmedlemmar. I skrivande stund är det 240 personer som ställer upp på detta. Jag skulle därför vara väldigt intresserad vad som gjorde att just Du tog beslutet att stödja pellesoft genom att bli en bonusmedlem. Dom snabba svar man får (eller hittar) i forum och artiklar är värt varenda spänn. Om min hundring kan bidra till att den möjligheten finns kvar så är det billigt. Jag är ingen bra talare men ändå... ;) Jag håller med Onkel. Pelle gör ett hästjobb och får egentligen inte speciellt mycket tillbaka, förutom buggrapporter och en och annat glatt tillrop. Tyvärr betalar det ju inga räkningar... Jag härmar alla andra. Det är bara att hålla med de tidigare inläggen här att det är självklart att betala när man Jag säger väl som alla andra: Mycket kunskap till en billig penning... Pellesoft är en enastående kunskapskälla och Pelle Tycker det är konsitgt att inte fler är BM Därför att jag varit med sedan tidernas begynnelse och sett vilket bra och ambitiöst arbete För mig var det en självklarhet att bli BM. Jag vill stödja någonting som jag har användning för. Här på pellesoft har jag nästan alltid fått den hjälp jag behövt. Det är helt klart värt den lilla ynka pengen man kan betala för att bli bonusmedlem. Helt enkelt för att jag tjänar pengar på att kunna få svar och tips från Pellesoft. Driver företag där vi programmerar åt industrin och får betalt för det. När jag då ibland hittar svar och tips på Pellesoft är det väl rimligt att bidra lite. Själv blev jag bonusmedlem för att betala lite tillbaka för all hjälp PS har gett mig.. :) Kanske dags att skicka in en hundralapp till snart.. :) Tja bl.a för att visa min uppskattning för en bra site. Där man får en mycket bra hjälp :) Aha ! Jag kan inte hitta en bättre informationskälla. Jag har försökt att hjälpa till lite, men framför allt så har jag fått mycke hjälp, så det är självklart för mig att vara bonusmedlem Det finns ju många forum man kan vara med i uti vida världen. det var för att jag ville komma åt artiklar som krävde bonusmedlemskap :-) Hej Var en liten penning för att se till att jag även fortsättningsvis kan hitta lösningar (eller vinkar ditåt) på detta ställe. Jag tycker att den hjälpen & servisen man får här är bra, jag har fått hjälp att lösa olika problem, som för mig är värt mycket. Kände mig lite halvpressad faktiskt :) DÅ får väl jag sticka ut lite. Anledningen till att jag blev bonusmedlem var faktiskt för att ge tillbaka för det kontaktnät som jag lyckats bygga upp tackvare pellesoft. Jag har inte minst blivit god vän med pelle själv, utan har även fått kontakter som jag anser vara ovärderliga. Ett par hundralappar om året för det är väl inget ? =) Har precis blivit bonusmedlem, och anledningen är två. Jag gillar statistik och ville bara komma högst upp på en lista :-) HejFråga: Varför är eller blev du bonusmedlem?
Dina kommentarer och synpunkter mottages tacksamt. Tack på förhand.Sv: Fråga: Varför är eller blev du bonusmedlem?
Sv: Fråga: Varför är eller blev du bonusmedlem?
Tja, jag tycker att Pelle kan få lite $ för det han gör; det är ju ett ganska stort arbete att driva Pellesoft :)Sv: Fråga: Varför är eller blev du bonusmedlem?
Sedan tycker jag att ett bonusmedlemskap är ett tecken på att man uppskattar Pellesoft och de tjänster som erbjuds här och precis som Niklas som är det ju lite en klubb i klubben, jag tror man får bättre gensvar på sina frågor och inlägg om man är bonusmedlem än om man t.ex. sätter sig som anonym... "You got to give a little to get a little"Sv: Fråga: Varför är eller blev du bonusmedlem?
Pellesoft har gett mig så väldigt mycket i kunskap, ställer man en fråga så får man snabbt svar.
Gör man en sökning i forumet så hittar man oftast bra svar som man sen kan bygga vidare på.
För mig är mitt BM ett sätt att visa Pelle uppskattning för allt som han gör, för han gör ett hästjobb.
Ibland undrar jag hur han orkar med.
De ynka etthundra kronorna som ett BM kostar får man ju tillbaka mångdubbelt, både i kunskap, kamratskap, böcker och träningskort. Som det skrevs förut, skippa två pizzor så har ni till ett BM.
//Anna-KarinSv: Fråga: Varför är eller blev du bonusmedlem?
får så mycket tillbaka. ;-))Sv: Fråga: Varför är eller blev du bonusmedlem?
förtjänar all uppmuntran.
Jag skulle ha svårt att tänka mig vara utan dethär
och samtidigt fortsätta mer visual basic. Här i
lansdsorten finns inga kvällskurser och biblioteket
har ingenting utöver absoluta nybörjarnivån.Sv: Fråga: Varför är eller blev du bonusmedlem?
Detta som jag anser är den mest seriösa och välbesökta site är en hundring det minsta man kan begära att m å n g a fler skulle bidra med.
Varför är jag det... ja instämmer med de andra ovanför mig.
Pelle sliter och drar inte in pengar på nåt annat sätt. Han gör ett hästjobb med att hålla siten iordning och den är en av de mest snabbladdade sidor
All kunskap och utomordentligt duktiga besökare som finns här gör att det väldigt sällan ställs frågor som inte besvaras, och det går oftast väldigt snabbt att få svar.
Nej ni andra som inte har "grön plutt" tänk till en gång till och sponsra så att Pelle kan, vill och orkar driva denna siten vidare!
Utan denna siten kommer det nog att vara väldigt många obesvarade frågoe som ni kanske inte kan få lösning på på andra ställen.Sv:Fråga: Varför är eller blev du bonusmedlem?
Pelle lagt ner på denna site.Sponsrar med 200 kr / år och det är värt varenda krona.
Så mycket bra tips och vägledning jag fått för dessa pengar i min utveckling
inom programmeringskonsten gör att jag med glädje sponsrar framgent.Sv: Fråga: Varför är eller blev du bonusmedlem?
Jag har fått så mycket hjälp på den här siten så
de pengar jag lägger på BM är Pelle väl värd.Sv: Fråga: Varför är eller blev du bonusmedlem?
Själv ville jag kunna skriva den blågröna texten nedan ;-)
/JohanSv: Fråga: Varför är eller blev du bonusmedlem?
Men tack vara PJ, så finns denna site och där vi kan skriva på svenska. Det blir lite lättare för oss newbies! Ok alla studenter och färdigutbildade dataproffs har väl inte så svårt med teknisk engelska som en annan har.
Därför värdesätter jag denna sida, och skulle kunna aldrig komma på tanken att inte vara bonusmedlem. Bör vara ett krav att efter ett antal "fria besök" så får man vara med och stödja alla dessa hårt slitande killar och tjejer som vill vara med och dela med sig av sin kunskap.
TACK ALLIHOP!Sv: Fråga: Varför är eller blev du bonusmedlem?
Ett jättebra forum där man som amatör snabbt får hjälp av massor av experter.
! Man skulle nog vara uppskatta de som hjälper en ÄNNU MERA !Sv: Fråga: Varför är eller blev du bonusmedlem?
Efter lååång tid av "jag ska, ska bara" så tog jag det enkla steget att betala in
100 kr efter en mycket lyckad genomgång/workshop av Pelle över pellesoft.se
på Informator. Tror också att det var i samband med att man kund betala med
kontokort(?)
Det vore mycket tråkigt om du Pelle, och alla andra aktiva pellesoftare skulle
sluta med allt slit ni lägger ner för att kostnader osv blir förstora osv.
Säger bara, tack! och till er som inte är bonusmedlemmar - tänk på hur snabbt
man sparar in dessa pengar i form av tid, all tips och trix som finns här gör att
vi slipper uppfinna hjulet gång på gång..
Tycker du att pellesoft är bra, att du har nytta av siten så bör du vara med att stödja den,
vill du inte aktivt skicka in tips, trix osv så är bonusmedlem ett bra steg att ta....
Hälsningar
Marcus CSv: Fråga: Varför är eller blev du bonusmedlem?
Om det nu bara gick att stänga av denna eländigt irriterande agenten så vore det ju kanon.... Nu ids jag inte slötitta här längre pga alla korkade "XXX har loggat in" fönster.. Tyvärr... Tror inte jag förlänger nästa gång om det inte går att bli av med eländet... PELLE... SNÄÄÄLLA!!!
/Lc Sv: Fråga: Varför är eller blev du bonusmedlem?
Att vara bonusmedlem på Pellesoft är en självklarhet tycker jag nu, att betala 100 kr för ett år och få hjälp med nästan allt är ju ingen dyr investering.
Detta passar kanske in på fler än jag?
”Det är människans förmåga att använda alla sina sinnen tillsammans med inhämtad kunskap som ger henne möjligheter att ständigt anpassa, förändra eller förbättra sina förutsättningar i världen”
Tack Pelle för ditt otroliga jobb med Pellesoft.
/Tommy Lindblom Sv: Fråga: Varför är eller blev du bonusmedlem?
Näh, ville väl dra ett stå till stacken då jag ändå var här en del under en period och fick hjälp och tips hur jag skulle gå till väga när jag hade problem med någon produktion.
Sen råkade jag betala två gånger, men det känns inte som det gör något.
Denna webbplats är ett bra ställe att få hjälp när man behöver helt enkelt!Sv: Fråga: Varför är eller blev du bonusmedlem?
Dels lyssnar Pelle på alla besökare här på sajten och försöker lösa önskemål och synpunkter, vilken många webmasters tyvärr inte gör.
Nr 2 är att det är frivilligt att betala. Sajter där man måste betala för att vara med avskräcker i alla fall mig, så behåll frivilligheten. Det tjänar man nog mer på.
Sen kom jag på en tredje sak med. Man får jäkligt bra svar av kompetenta personer när man stöter på problem :)Sv: Fråga: Varför är eller blev du bonusmedlem?
[Lista på er som är bonusmedlemmar just nu..]
Tyvärr nådde jag inte toppen då, men eftersom mitt bonusmedlemskap går ut om två veckor så kanske det är dags för en uppdaterad lista, Pelle? Kanske kan jag nå toppen denna gång :-) *hint*Sv: Fråga: Varför är eller blev du bonusmedlem?
Ville bara poängtera och understryka att eftersom jag arbetar som konsult och tjänar pengar på att kunna snabbt leverera bra lösningar och denna site besöks av ett antal mycket kompetenta människor så har jag sett det som en självklarhet att betala BM. Egentligen borde min arbetsgivare betala en peng också men har inte lyckats övertala dem, än. Jag har vid ett flertal tillfällen fått hjälp med att lösa uppgifter som hade tagit mig mycket längre tid att lösa genom andra källor.
Tack alla ni som hjälpt mig, hoppas jag kan återgälda någon dag.
/B#