För utveckare och tekniker har det pratats aldeles för lite om just projektledning som är oerhört viktigt för att idag kunna driva och genomföra uppdrag på ett bra sätt. Därför har jag via tips från Rickard Dehlin tagit kontakt med en mycket duktig projektledare som dels håller utbildningar men även skrivit en bok och håller föreläsningar. Välkommen Johan och med risk för att plagiera Gert Fylking så - "ÄNTLIGEN!" =) Hej Andreas! > <b>Därför har jag via tips från Rickard Dehlin tagit kontakt med en mycket duktig projektledare </b>Välkommen till ett nytt forum
Johan Hydén, som med många års erfarenhet inom detta område kommer att hjälpa till som moderator och hjälpa er med svar på era frågor, kanske ge just dig lite tips om hur man lär sig mer, blir bättre och hanterar detta stora område. Vi hälsar Johan varmt välkommen och hoppas detta skall bli ett nytt spännande område att börja diskutera runt.
Johans hemsida är http://www.kamp.se/Sv: Välkommen till ett nytt forum
Sv:Välkommen till ett nytt forum
Tack för välkomnandet och jag hoppas att jag skall kunna leva upp till "ÄNTLIGEN"...
Efter helgen skall jag fylla på med mer information, tips mm mmSv: Välkommen till ett nytt forum
Ah, min idé föll i god jord.
Välkommen Johan och tack för en mycket bra utbildningsvecka i projektledning!