Jag förstår att antagligen alla får felanmälningar hela tiden men går det att stänga av det på något sätt? Typ avaktivera rapporteringen via imail och endast få det via email så kan jag sätta automatisk rensning i mitt emailprogram. Helt klar missbrukas den funktionen och någon roar sig med att anmäla inlägg. Hade 6st nya iMail nu när jag loggade in. Jag testade och loggade ut precis och det går att felanmäla även då, så jag tror mer på att det är nån typ av bot som klickar hejvilt på alla knappar den kommer åt. <b>Tyvärr måste jag säga att det har gått utför med PS dom senaste åren...</b> Kan ni inte bara tagga ner? Det är väl bara att ignorera imailen tills det är löst??Irriterande felanmälningar
Sen är frågan om Pelle har gjort så att man kan anmäla även utan att vara inloggad, då är ju risken stor att spambottar av alla slag gör det. Och om inte Hjalmar/Per/Sven/Pelle har en väldigt tråkig kväll så misstänker jag att det är just det som har hänt.
/ThomasSv: Irriterande felanmälningar
Det är så synd att en funktion som hade kunnat vara vettig ska missbrukas. Jag hoppas Pelle sparar IP på den som anmäler. Eftersom det okynnes anmäls så skall den personen stängas av för gott.Sv:Irriterande felanmälningar
Kollade några felanmälningar nyss och såg att jag själv hade rapporterat att det inte går att markera trådar som lösta när man är i tråden. Det rapporterade jag i slutet av 2007 och det är fortfarande inte löst.
Tyvärr måste jag säga att det har gått utför med PS dom senaste åren...
/ThomasSv: Irriterande felanmälningar
Sluta klaga! Pelle arbetar 25 timmar om dygnet med att utveckla och drifta pellesoft.se. Han tar uppenbarligen hand om alla felanmälningar omgående, så länge de anmäls på korrekt sätt. ;-)Sv:Irriterande felanmälningar