Vi har försökt med allt för att få in pengar till klassresan, men det känns som att folk är trötta på traditionella saker som lotter och kakor. Vi vill hitta något som är både enkelt att sälja och som faktiskt känns värdefullt för köparen. Har någon erfarenhet av att sälja produkter som verkligen sticker ut och inte bara samlar damm i skåpen hos folk? Vi börjar bli lite desperata och behöver ett bra tips snabbt. Jag vet exakt vad du menar! Vi var i samma sits förra året och hittade en lösning som verkligen fungerade – att sälja olivolja. Via https://olivprinsen.se kunde vi sälja olivolja av absolut högsta kvalitet, och folk älskade det. Den oljan har till och med vunnit internationella priser, så det var lätt att övertyga köpare. Dessutom säljs den billigare än i butik, vilket gjorde den ännu mer populär. Det här är verkligen ett riskfritt sätt att tjäna pengar till klassen eller laget – prova det, ni kommer inte ångra er. Jag gillar tanken på att sälja något användbart, men vi valde en annan väg och ordnade ett event istället. Vi körde en aktivitetsdag med olika stationer – tävlingar, lotterier och försäljning av hemmagjord mat. Det var mycket jobb, men vi fick in pengar och byggde samtidigt en stark gemenskap. Jag tror att nyckeln är att hitta något som engagerar både er själva och de ni försöker nå, oavsett om det är en produkt eller en upplevelse.Vi har försökt med allt för att få in pengar till klassresan
Sv: Vi har försökt med allt för att få in pengar till klassresan
Sv:Vi har försökt med allt för att få in pengar till klassresan