Alltså, jag är så trött på att försöka hålla ordning här hemma. Jag jobbar, pluggar deltid och har småbarn, så ni kan ju tänka er hur det ser ut. Tvätten växer till berg, golven är fulla av leksaker, och jag känner att jag aldrig får vila. Har någon av er testat att anlita städhjälp? Jag är lite tveksam, både för kostnaden och för att jag inte vet hur det funkar. Är det svårt att komma igång eller känns det konstigt att låta någon annan städa? Jag var exakt i samma situation för ett år sedan! Till slut kände vi att vi behövde hjälp och anlitade Hummbell, och jag kan bara säga: wow! Det var mycket enklare än jag trodde att boka, och de var väldigt proffsiga från början. De anpassade sig efter vad vi behövde, och nu slipper vi stressa över damm och disk. Om du vill veta mer kan du kolla in dem här: https://www.hummbell.se/. Jag önskar vi gjort det tidigare! Jag har aldrig använt städföretag, men jag har lärt mig att hantera städningen genom att göra lite i taget. Jag brukar sätta en timer på 10-15 minuter och fokusera på en sak – plocka undan i vardagsrummet, vika tvätten eller snabbt torka av köksytorna. Det känns inte lika överväldigande då, och jag hinner ändå med det viktigaste. Men jag tycker det är helt okej att ta hjälp om det behövs. Alla måste ju hitta vad som funkar bäst för deras vardag!Hur hanterar ni städning när livet är hektiskt?
Sv: Hur hanterar ni städning när livet är hektiskt?
Sv:Hur hanterar ni städning när livet är hektiskt?