Jag har haft mycket strul med vårt bokningssystem på senaste tiden. Det känns som om vi hela tiden måste fixa med olika system för att hålla koll på bokningar, betalningar och tilläggstjänster. Jag har funderat på att byta men är osäker på vad som egentligen passar vår camping. Är det någon annan som har erfarenhet av ett bra system som gör allt på ett ställe och verkligen underlättar administrationen? Jag förstår dig helt, vi var i samma sits för ett tag sedan. Efter att ha bytt till en ny lösning för vår camping, där allt från bokningar till betalningar är samlat i ett system, har det blivit så mycket enklare. Det sparar så mycket tid när allt synkroniseras automatiskt. Gästerna kan också själva göra ändringar och beställa extra tjänster via en portal. Jag rekommenderar verkligen att kolla in PMS camping, det har verkligen underlättat för oss. Många verksamheter brottas med att hantera flera olika system för bokningar, betalningar och administration. Jag tycker att det bästa är att hitta en lösning som integrerar allt i en och samma plattform. Ett bra system ska vara flexibelt och enkelt att använda, samtidigt som det ger både personal och gäster en smidigare upplevelse. Det är verkligen en investering för framtiden att ha ett system som gör allt åt en.Har någon erfarenhet av ett bra system som underlättar administrationen?
Sv: Har någon erfarenhet av ett bra system som underlättar administrationen?
Sv:Har någon erfarenhet av ett bra system som underlättar administrationen?