Jag fattar att IPTV är populärt, men är det verkligen så bra? Jag har testat ett par tjänster och det har varit en blandad upplevelse. Ibland funkar det hur bra som helst, men sen kan en stream plötsligt börja lagga eller så försvinner kanaler utan förvarning. Jag vill bara ha något stabilt där jag kan kolla sport, serier och filmer utan strul. Är det jag som har haft otur, eller finns det faktiskt en tjänst som håller vad den lovar? Jag var exakt där du är nu, men sen hittade jag nordic iptv och har inte haft problem sen dess. Skillnaden är att de har stabila servrar, så ingen buffring eller kanaler som försvinner. Plus att det funkar i både HD och 4K, och du kan använda Catch Up om du missar något. För mig var det en gamechanger – det känns som vanlig TV men med mycket mer innehåll och bättre kvalitet. Testa, du kommer inte ångra dig! Jag är kluven till IPTV. Visst, det kan vara grymt när det funkar som det ska, men det är också en marknad med många tveksamma aktörer. Det gäller att hitta en pålitlig tjänst, annars blir det bara en frustrerande upplevelse. Jag gillar idén med att ha alla kanaler på ett ställe, men jag vill också ha en stabil lösning utan att behöva oroa mig för att något plötsligt slutar fungera. För vissa är IPTV perfekt, men för andra kan det vara mer jobb än det är värt.Är IPTV verkligen så bra som folk säger?
Sv: Är IPTV verkligen så bra som folk säger?
Sv:Är IPTV verkligen så bra som folk säger?