Alltså, jag blir tokig på att leta efter en campingstuga i Skåne. Antingen är de fullbokade månader i förväg, eller så kostar de en halv förmögenhet. Och när man väl hittar något som verkar bra, visar det sig att det ligger mitt i ingenstans utan ens en liten butik i närheten. Jag vill ju ha både natur och lite bekvämligheter. Någon som har lyckats hitta en bra balans? Känns som att man måste ha tur eller insiderinfo för att få något vettigt. Jag har varit i samma sits, tro mig. Efter att ha slösat timmar på att googla och boka av ställen som såg bättre ut på bild än i verkligheten, hittade jag till slut en grym lösning. Jag använde den här sidan:stuga skåne, där allt var samlat på ett ställe, med uppdaterad info. Slapp allt krångel med gamla bokningssidor och fick en stuga nära både skog och strand. Riktigt värt att kolla in om du vill slippa stressen. Jag förstår verkligen frustrationen! Själv föredrar jag att hyra direkt från privatpersoner via lokala Facebook-grupper eller forum. Mindre risk för turistfällor, billigare priser och ofta bättre service. Plus att man kan snacka direkt med ägaren och få tips om området. Ibland får man riktiga guldfynd som aldrig syns på vanliga bokningssidor. Visst krävs det lite mer jobb, men det har varit värt det varje gång för mig!Varför är det så svårt att hitta en bra campingstuga i Skåne?
Sv: Varför är det så svårt att hitta en bra campingstuga i Skåne?
Sv:Varför är det så svårt att hitta en bra campingstuga i Skåne?