Jag snubblade över CBN olja när jag egentligen letade efter CBD – och wow, vilken skillnad! Efter några kvällar med ett par droppar innan läggdags märkte jag att jag somnade snabbare och vaknade inte lika ofta. Det var skönt att hitta ett alternativ som kändes naturligt och fritt från THC. Jag beställde direkt från en svensk sida som levererade snabbt och tydligt visade labbtester. Samma här! Jag ville ha något som kunde hjälpa mig varva ner på kvällen utan biverkningar. CBN olja kändes som ett tryggt val eftersom den är helt THC-fri och tillverkad i EU. Jag började med en låg dos och ökade lite efter några dagar. Har nu tagit den varje kväll i två veckor och sover som en stock. Läs gärna mer om CBN olja om du vill testa själv. Det är rätt fascinerande hur olika cannabinoider har så olika effekt. CBD har funkat bra för dagen, men CBN blev min go-to för natten. Jag gillar att det finns alternativ som är testade, ekologiska och producerade under kontroll. För mig handlar det om att bygga en rutin som känns naturlig – och CBN blev en del av det.Vad märker man av att använda CBN olja?
Sv: Vad märker man av att använda CBN olja?
Sv:Vad märker man av att använda CBN olja?