Har någon testat de naturliga deostiften från Hälsa & Skönhet? Jag är rädd för att "avvänjningsperioden" ska bli jobbig. Är de effektiva mot svett och lukt? Jag har testat naturliga deodoranter tidigare, och den så kallade "avvänjningsperioden" verkar variera mycket mellan olika personer. Vissa märker knappt någon skillnad, medan andra upplever lite mer lukt eller svett under de första veckorna när de byter från traditionella antiperspiranter. För mig handlade det mest om att ge kroppen tid att anpassa sig. När det gäller effektivitet tycker jag att många naturliga deostift fungerar bra mot lukt, även om de inte alltid minskar svettproduktionen på samma sätt som antiperspiranter. Det kan vara värt att prova och se hur din hud reagerar. För fler skönhets- och hälsotips kan du läsa mer och jämföra olika produkter innan du bestämmer dig. Min erfarenhet är liknande. Övergången till naturlig deodorant kan kännas olika för olika personer, men tålamod brukar löna sig. Många fungerar bra mot lukt, även om skyddet mot svett ofta skiljer sig från antiperspiranter.Hjälp, byta till naturlig deo – fungerar det?
Sv: Hjälp, byta till naturlig deo – fungerar det?
Sv:Hjälp, byta till naturlig deo – fungerar det?