Jag börjar seriöst tröttna på att min pool alltid har något fel. Först var det liner som släppte, sen en pump som krånglade, och nu verkar vattnet aldrig hålla sig klart. Jag har redan anlitat två olika firmor men problemen fortsätter. Du hade väl också en massa strul med din pool? Hur hittade du någon som faktiskt kunde fixa allt? Jag vill ha en långsiktig lösning, inte bara en tillfällig lagning. Jag fattar precis! Jag gick igenom samma sak – olika firmor som lovade guld och gröna skogar men aldrig löste problemen på riktigt. Till slut tog jag in en firma som gjorde en ordentlig besiktning och fixade allt i grunden. Viktigast är att välja någon som verkligen har erfarenhet och använder bra material. Jag kan tipsa om Pooltjänster Stockholm, de gjorde ett riktigt bra jobb för mig! Min erfarenhet är att många företag mest vill tjäna snabba pengar, så man måste vara noga med vem man anlitar. Jag gick på en billig firma första gången och fick betala dubbelt så mycket när de missade en massa problem. Nu vet jag att det är bättre att kolla recensioner, fråga om garanti och se till att de verkligen vet vad de gör. Hellre en lite dyrare lösning som håller i längden än att behöva fixa om allt efter ett år!Hur vet man vilken pooltjänst som är bäst?
Sv: Hur vet man vilken pooltjänst som är bäst?
Sv:Hur vet man vilken pooltjänst som är bäst?