Jag söker efter ett bra (och billigt) webhotell med ASP.NET-stöd till min idrottsförening. Jo jag hade dom förr... ett tag. Och jag är inte ensam om det. Daniel, "Vi erbjuder dig ett webbhotell med all tänkbar funktionalitet och <b>personlig service som du inte hittar hos andra leverantörer</b> - allt till ett av Sveriges lägsta priser." Nä det sista var väl att dom ringde och hotade att polisanmäla mig. Jag kunde inte svara (dvs dom lämna på mobilsvar) så jag försökte ringa upp dom ett par ggr utan att få nå svar. Det verkar som om Box är ett val man bör vara lite försiktig med. Jag har läst flera omdömen och även om det finns både positiva och negativa så verkar de negativa vara många fler. <b>Någon som har erfarenhet av Gate9 eller något annat bra och billigt webhotell?</b> > Jag är då ute efter fullt ASP.NET/C#-stöd, gärna med bibliotek för bildbehandling och dylikt.Box
Jag undrar om någon känner till ett som är bra.
Jag har tittat lite på Box.se. Är det någon som vet om dem är bra? Någon som har erfarenhet av dem?
Tack på förhand
JonasSv: Box
[Vågar man stanna här?]Sv:Box
Du har ingen uppföljning på ditt ärende? För övrigt skulle jag inte ens chansa på dem med tanke på det sätt som Daniel bemöttes när han var kund. Sv: Box
Nä, det må jag säga, den "servicen" hittar man nog inte hos andra leverantörer.Sv: Box
Efter det så la ägaren till mig på icq (eller om det var msn) och snacka om förtal osv och vi kom sen överens om att allt skulle läggas ner (som om jag hade vela nånting annat under den tiden).
Så det blev ingen stämning, ingen polisanmälan... men ett jäkla liv och förhoppningsvis en stor skara kunder i förluster för dom...Sv: Box
Någon som har erfarenhet av Gate9 eller något annat bra och billigt webhotell? Jag tror att den övre smärtgränsen för min förening ligger någonstans kring 800 - 900 kr.
Jag är då ute efter fullt ASP.NET/C#-stöd, gärna med bibliotek för bildbehandling och dylikt.
Man får ju inte låta snålheten bedra visheten så jag är öppen för alla råd och tips :-)Sv:Box
Jag har Gate9 och jag är nöjd med dom. Supporten är bra och svarar snabbt.
Har man behov av SSL så verkar Loopia vara ett vettigt alternativ. Dom kostar 990:- per år.
Edit: Adressen till Loopia är www.loopia.se.
ThomasSv:Box
Asp.net/c# använder .net framework. .Net framework innehåller bildbehandlingssaker