Undrar lite över frågan som är på första sidan.. Har du någonsin gått in i "väggen"?!? Vad menas med det?! Jag har sprungit i många väggar när jag var liten. Förmodar att du inte vet, så jag svarar att gå in i väggen motsvarar uttrycket "utbränd". Aha, ok.. Fast jag är ju inte så insatt i sånt.. Har hört att folk har pratat om det men jag förstår som inte riktigt vad det innebär.. Man kan säga att det är när du en dag kommer på dig själv med att stirra in i väggen och spela på läppen. Då har du gått in i väggen och bör varva ner lite. ;) Okej, då låter det ju inte så kul med andra ord. Kanske man borde låta bli att göra det.. Det är i alla fall mitt tips, det räcker inte med en månadssjukskrivning för att bli bra.Frågan!?
Eller så har jag fattat frågan fel..Sv: Frågan!?
Sv: Frågan!?
Sv:Frågan!?
Kan tillägga att jag svarade ja på frågan.Sv: Frågan!?
Sv:Frågan!?
Gick in i den sk väggen för några år sedan och mår fortfarande inte bra, även om jag mår bättre än vad jag gjorde förut.
Sen är det ingen som tackar en för att man sliter ihjäl sig heller, man har bara ett liv.
Tipsar om Artikel [Utbrändhet - vad är det?] som tar upp lite om detta med utbrändhet.
//Anna-Karin