Det finns så mycket falskhet i detta sörjande. medlidande kanske är ett ord som du bör slå upp. Det där var grovt tom för att vara du. Och har du inte fått lära dig att snacka för dig själv endast? >medlidande kanske är ett ord som du bör slå upp. >Vi betackar oss för dessa sk. medlidande ! Jag personligen varken sörjer eller känner medlidande för de som varit med om denna katastrof, jag känner däremot solidaritet med de som är / var på plats och jag anser att de är bättre rustade för att ta hand om sina problem på hemmaplan snarare än på bortaplan. Men solidariteten är tydligen död inom socialdemokratin såvida den inte tillägnas Göran eller Laila, det den bilden du ger Sven! Äh lägg av, låter som ett politiskt manifest där SvenPon inte varit tillräckligt duktig. Tror du missat poängen varför han får mothugg och en del skäller som bandhundar på honom. Har jag fel ber jag uppriktigt om ursäkt. "Att klä känslor i beslöjade ord där solidaritet har en mer adekvat klang än medlidande och sorg får mig bara helt enkelt att tänka på mindcontrol." <b>Villka är vi, eller lider du av Schizoid personlighet? </b> Beträffande galghumorklubben: Ring inte oss, vi ringer dig. testar Galghumor Det finns kanske unga som inte vet vad Galghumor är !? Blir så immpad av alla intelligenta svar det kommer på denna tråd ! SvenPon: menar du att ditt svar..Gulle Gull kring att sörja !
Folk som man aldrig känt , börjar plötsligt bete sig som idioter.
Vissa människor har vigt sitt liv åt att vara medsörjande, "Fuck off"
Någon sorts "kollektiva gråterser"
Att sörja är mycket personligt och nära."FuckOff" Vi vill inte ha hjälp med att gråta.Sv: Gulle Gull kring att sörja !
Människor sörjer på olika sätt, ditt sätt är att skriva en massa skit om saker som du inte förstår dig på.Sv: Gulle Gull kring att sörja !
/AnnSv:Gulle Gull kring att sörja !
Djä.. bullshit , bara för att göra sig märkvärdiga så låtsas man vara medlidande.
Vi betackar oss för dessa sk. medlidande !Sv: Gulle Gull kring att sörja !
Villka är vi, eller lider du av Schizoid personlighet?Sv: Gulle Gull kring att sörja !
Sv:Gulle Gull kring att sörja !
Att klä känslor i beslöjade ord där solidaritet har en mer adekvat klang än medlidande och sorg får mig bara helt enkelt att tänka på mindcontrol.
För allt vad det är värt - det är en spontan reaktion, inte avsett att väcka anstöt eller angripa dig som person utan bara ett inlägg för att ge uttryck för mina känslor/tankar i en tid som denna.
/AnnSv: Gulle Gull kring att sörja !
Solidaritet är för mig att utföra handlingar utan att få något tillbaka, så det handlar helt enkelt inte något om känslomässigt engagemang det bara tar sig i uttryck på det sättet. Kan bara påstå att nio av tio av alla de som inte åkt till Thailand bara känner "jag är glad att det inte var jag"-känslor, de som är direkt drabbade har givetvis en annan form av involvering i hela processen.
Ursäkten behövs inte, jag är hårdhudad och tar aldrig åt mig såvida det inte rör sig om direkta frontalangrepp.Sv: Gulle Gull kring att sörja !
Du har rätt , "Vi" var fel skall vara "Jag". Jag tyckte jag talade för min kära sambo också.Sv: Gulle Gull kring att sörja !
(se [Du är en fri människa eller ?])
/@Sv:Gulle Gull kring att sörja !
Man kan säga om alla som är borta
Dom är<b> As igen</b> !Sv: Gulle Gull kring att sörja !
Det är sådan humor man tar till när inte tårarna inte räcker !Sv: Gulle Gull kring att sörja !
Här kommer ett exempel
<b>äh, släng dig i väggen va!
/@</b>
Gott Nytt Gott Folk *LOL*Sv:Gulle Gull kring att sörja !
"Tjat" är så mycket intelligentare ??
Håll dig till ämnet och påpeka inte brister som du själv besitter om det inte är för
att hjälpa personen!