Hej alla glada, jag har fått oerhörd hjälp i detta forum och är tacksam till det. Jag tycker att du ska stå på dej. Hjorten, jag läste ditt inlägg och håller med dig, det va fel av mig att ta upp det som jag gjorde, på det sättet asså, jag blev bara så less, ytterligare en liksom... som tur är har ju de flesta fått en hjärna att tänka med....så jag skulle tro att dom flesta håller med dej...fattar inte heller varför man måste tråka folk.... Kom precis att tänka på något man lärde sig i skolan... Det kallades nog den "Gyllene reglen" (rätta mig om jag har fel).. Det är så sant och jag försöker göra så.jag e less
MEN, jag är så otroligt jävla less på alla ruttna kommentarer som ska flikas in i en annars seriös frågeställning.
Senast va det BO ERIKSSON som skulle kalla mitt inlägg dravel...VARFÖR?
Kollar ni på TV och svär över hur dåligt programet är och ringer och skäller ut producenten oxå?
Det är för mig totalt oförståligt hur NI orkar klaga på detta, skit i tråden om ni tycker det e dravel eller meningslöst eller om ni helt enkelt bara inte förstår eller kan hjälpa till.
Jag VET att jag får respons på detta så jag känner mig inte ensam, kanske e jag ensam i att ta upp det eller ta åt mig, men jag har tröttnat.
Ska förmodligen fortsätta besvara frågor men i övrigt går jag nog en kurs i allt jag inte kan, en kurs där jag läser mig till det jag vill ha hjälp med, då slipper jag höra att saker JAG vill kunna o få hjälp med e meningslöst.
Detta kommer bli intressant och jag e öppen för kritik i denna tråd....Sv: jag e less
Jag stör mej oxå på BesserWisser-
fasoner å liknande, dumheter.
Vet inte om det är enbart en fråga
om social mognad, som fattas när
man inte kan låta andra få vara med,
trots att dessa enbart befinner sig just
i början av sin utveckling, å man själv
är "klar" å "fullLärd", å bara irriteras av
att andra inte befinner sig på samma nivå?
(Puh, lång mening. Hoppas att ni förstår?)
/ChristerGbgSv: jag e less
Nåja, jag ska iaf skita i det dravlet från herr eriksson, och kommer troligen göra som jag sa, inga egna inlägg men jag kommer hjälpa till i den mån jag klarar.
Det går ju inte att banna personer som kommer med inlägg som verkligen är opassande kanske...
Christergbg, jag fattar, o förstår verkligen inte alls varför folk ödslar energi på att klaga på att folk ödslar energi.
nu tycker väl någon att jag gör det samma....
tack för erat stöd.
BSv: jag e less
tänk så här: negativa personer lever antagligen i sina egna privata små h...n ..och det är nog det som gör dom sura och skittråkiga...men det ska ju förstås inte förstöra andra människors dagar....så ta o ignorera dom..totalt....o det tror jag väl att du redan gör iofs...fast ibland måste man ju säja ifrån också...man kan ju inte acceptera vad som helst
som tur är ju merparten här jättetrevliga =)
(o humoristiska ;)
/KarinSv: jag e less
Bemöt andra personer som du själv bli bemött!
(Med risk för att jag har fel ;) )
Detta gäller i högsta grad på internet som i verkligheten!
Ha det bra!
Peace!
Make Love, not war!Sv: jag e less
men nu sätter jag denna som löst så det inte blir en onödig debatt om saker dom flesta redan vet:))