Hej, någon som har negativa/positiva saker om webbhotellet. Box har tagits upp ett flertal gånger i forumet, aldrig i några positiva sammanhang Tackar så otroligt mycket! gjorde det, och sa att jag tyckte det var mycket dålig stil att inte Själv funderar jag starkt på cliche.se, vet att det råder delade meningar om dessa också, men nån gång ska man ju pröva själv ;) Jag kör följande sätt som jag tycker är bra. När jag valde webbhotell så sorterade jag fram en handfull intressanta alternativ bland från början 15-20 stycken, varav box.se var ett. Mailade några enkla frågor... Fick ALDRIG svar på dom... Detta skulle vara min första kontakt med dem, och alltså mitt första intryck av dem som företag. Vilket alltså sket sig totalt. Till slut blev det aleborg.seWebbhotellet 'box.se'
Funderar på att flytta samtliga kunder till detat hotell...
Tacksam för svar.Sv: Webbhotellet 'box.se'
Hej
Kolla i både asp forumena ocn skrivklådan, det ska finnas inlägg om dem där.
Så får du själv bilda dig en uppfattning utifrån de trådarna om du vill flytta kunder dit eller inte.
//Anna-KarinSv: Webbhotellet 'box.se'
exvis: [Kanske stämd av webhotell pga FileSystemObject.]Sv: Webbhotellet 'box.se'
Om det inte hade varit för deras usla support hade jag
för 2v. sen checkat in på hotellet..
De har ej svarat på varken epost eller telefon under 2v.
Så jag började bli lite orolig..
Tackar ännu än gång för att jag inte valde detta företag!Sv: Webbhotellet 'box.se'
kunna svara inom 2v. på en ynka fråga...
fick svar direkt.. =) .. på det nya samt det gamla mailet..
men nu hade jag redan bestämt mig för att inte använda
deras hotell..Sv: Webbhotellet 'box.se'
Någon här på PS som prövat dem?Sv: Webbhotellet 'box.se'
Kollar vad för server dom kör på, kollar priset på det och till sist så skickar jag lite "vanliga" frågor som dom ska kunna svara på.
Sen kollar jag hur lång tid det tar och vad för svar man får.
Får man svar snabbt och ett bra svar är det ett mycket stort plus.
För vem vil vänta på svar för nästan gång kan det vara allvarligt och bråttom.Sv: Webbhotellet 'box.se'
Så här valde jag:
1. Ganska givet. Tog först reda på vad jag behövde. ;)
2. Letade fram de webbhotell som bäst uppfyllde mina behov samt passade plånboken bäst.
3. "Kände på" webbhotellets server genom att surfa runt på sidor som ligger på servern. (ett bra och seriöst webbhotell är inte rädda för att skylta med vilka som är deras kunder).
4. Testade support. Både hur snabbt man fick svar och hur hjälpt man blev av svaren.
5. Surfade runt på forum som det här och läste om andras erfarenheter som kunder hos diverse webbhotell.
Säker vinnare: Aleborg.se