Hej, Gjorde det jag med, men jag läste väl inte tillräkligt noga. En förmån som många missar är just förmånen att få besöka pellesoft! =) Bonusmedlemskap är en blygsam inkomst för driften av pellesoft. Adlibris har jag inte riktigt fått 100% klart med samarbetet varpå det är lite luddigt och har inte heller nämnt att det är rabatt på böcker (hoppas jag i alla fall). Fler förmåner kan du exempelvis se om du tittar i shoppen på bonusmedlem, där står det listat.Förmånder för bonusmedlemmar
såg på framsidan att Pellesoft har ett sammarbete med Adlibris. Bra, tänkte jag, då kanske man kan köpa nån rolig bok att läsa. Men jag hittar inte någonstans på Pellesoft vad man har för förmåner som bonusmedlem.
I shoppen om man ska köpa ett bonusmedlemskap så står det bara att man får rabatter och erbjudanden, men inte var.
Någon som kan upplysa mig om vad som gäller?Sv: Förmånder för bonusmedlemmar
Hade dessutom hoppats på att det skulle vara rabbat på fler databöcker än de som säljs genom Pellesoft.
Vad finns det mer för förmåner som bonusmedlem då?Sv: Förmånder för bonusmedlemmar
Sv: Förmånder för bonusmedlemmar
30% på ballou webbhotell, gratis mail om du vill ha från pellesoft. Om intresset för bonusmedlemskapet ökar finns det större chanser för mig att förhandla fram erbjudanden, men 240 pers är inte mycket att förhandla med bolag om tyvärr. Exempel, 10% på dustin - då krävs det att det finns ett underlag först.