Hej! http://www.pellesoft.se/services/newsfeeder.aspx Kanske 50 eller 100 inlägg vore bra. Även svar i trådarna, alltså inte bara ursprungsfrågan är önskvärt. Johan, kan du definiera reglerna du vill ha så fixar jag det .Skall den vara separat för bara forum tex, 50-100 säger du - skall det vara 100 inlägg och alla svar, dvs då kanske 5-600 poster om man ser snittet på 5-6 svar / inlägg.. Såhär tycker jag: [Undersökning: Installerbar personlig agent på datorn?] Jag har ni provat på er RSS lite men endast rubrikerna kommer med? man kan inte se innehållet(frågan)? Är detta meningen? Jag använder Thunderbird för att läsa feeden, där får jag upp hela websidan med tråden. Jag använder RSS Bandit där alla utom just pellesoft visar frågorna/texten/medelandet. Kommer det göras någon uppdatering på RSSen? idags läget ser jag ingen nytta med den när man bara kan se själva rubriken.RSS-feed , vad och hur mycket skall visas?
Har pellesoft någon RSS över de senaste trådarna/posterna i forumet?Sv: RSS var?
Den innehåller dock mer än forumet. Tyvärr är det bara 5 senaste trådarna eller liknande.
/JohanSv: RSS var?
/JohanSv:RSS var?
Fortsätt gärna speca tillsammans så fixar jag när ni är nöjda..Sv: RSS var?
Totalt 100 "Frågor" och "svar", så med ditt exempel ca 20 frågor och resten svar. Man kanske kan få möjlighet att välja antal med ett värde som querystring?
/JohanSv: RSS var?
<b>Så.. med andra ord vill ni ha en webbservice - men göra ert ballaste och bästa program. Okidoki - jag tar på mig och dra igång webbservicen. Kommer inom kort..</b>
Jag tyckte att det verkar som att allt var klart och tydligt för dig =)
/ThomasSv:RSS var?
Sv: RSS var?
/JohanSv:RSS var?
Sv: RSS var?
Jag har många RSS feeds kopplade till RSS Bandit och de fungerar utmäkrt, det är endast pellesoft som fungerar mindre bra.