Hejsan! Hur tjänar jag ihop poäng till att bli bonusmedlem? Jag har skrivit ett tips och svarat lite på forumet utan att jag fått ett enda poäng! Hur ska jag gå till väga? Kollar Pelle insända artiklar fortfarande? Har nämligen väntat i flera dagar utan svar. Jag har ingen aning men det känns inte som att Pelle är så engagerad i Pellesoft längre så det är väl inte troligt att artiklarna blir kollade så snabbt heller. Har väntat 2 veckor på svar nu. Tycker han borde skriva att man inte ska skicka in artiklar om han inte läser dem... Sanningen är ju tyvärr att Pellesoft håller på att dö ut, vilket jag "förutspådde" redan i februari i [Synd att Pellesoft ska lägga ner, men livet går vidare]. Går löpande igenom dessa men tyvärr håller de inte speciellt bra standard eller är relevanta, därför ignoreras de. Jag skall se specifikt på din artikel och ge feedback. Typiskt Pelle att radera ut inlägg om det skrivs något negativt om honom el. pellesoft... Du är rolig du pojken! Typiskt Alexander att skriva uppkäftiga inlägg riktade mot pelle och pellesoft...du är rolig du pojken... Ja är det inte denna typen av inlägg som har gjort att många har tröttnat på Pellesoft? Att folk dragit sig från ps beror på andra saker. T.ex att sidan aldrig uppdateras, fel aldrig åtgärdas osv osv. Mycket snack och lite för att inte säga ingen verkstad.Hur tjänar man poäng?
MVH!Sv:Hur tjänar man poäng?
Sv: Hur tjänar man poäng?
ThomasSv:Hur tjänar man poäng?
ThomasSv:Hur tjänar man poäng?
Sv:Hur tjänar man poäng?
Ditt inlägg var helt onödigt och tillförde inget, och menat att skapar dålig stämning, så bra raderat Pelle...Sv: Hur tjänar man poäng?
Jag vet att jag har det.Sv:Hur tjänar man poäng?
Annars håller jag med dig Benni <3