Hej! Ojdå... Då får jag väl leta vidare då, för Ballou blir det inte då det inte har MySQL stöd på Windows servrarna. Så dem där 40%:en hjälper inte mig tyvärr... Kolla på www.aleborg.se . Dom har paket där det ingår mysql www.hemsida.net och http://www.b-one.nu/ har MySQL-stöd ;) Andreas_lindh: vet du om alesborg är bra? bra support och hastighet på servrarna? Har inte testat det själv, använder Ballou men det jag har hört har bara varit positivt.Någon som har erfarenhet av Box.se?
Är det någon som har någon somhelst erfarenhet av webbhotellet box.se?Sv: Någon som har erfarenhet av Box.se?
Hej
kolla in [Kanske stämd av webhotell pga FileSystemObject.]
Jag skulle aldrig lägga en sida hos dem eftersom de hotar sina kunder.
Tipsar om Ballou istället, som Bonusmedlem här har man 40% rabatt hos dem, de är snabba och trevliga och skulle deras server gå ner så hotar de inte att stämma någon pga det, vilket Box.se har gjort/gör.
/Anna-KarinSv: Någon som har erfarenhet av Box.se?
Någon som kan tipsa om något webbhotell som stödjer MySQL tillsammans med ASP. Helst ska det ingå i något paket så att man inte behöver ha det som tilläggstjänst.Sv: Någon som har erfarenhet av Box.se?
Sv: Någon som har erfarenhet av Box.se?
Dom har ju dessutom 50% rabatt just nu så det är ganska billigt.