Hallå igen! Har 8 st, vill bli av med dem :) samma även här om dom mot förmodan skulle ta slut (simon <punkt> dahlbacka <snabela> gmail <punkt> com) har 50 stycken jag också (johan <dot> segolsson <at> gmail <dot> com, subject "gmail invite") Man har börjat få så många nu... Jag har också 50 st att erbjuda. Undrar lite varför de inte släpper release bara ;) Jag har också 50 st.. skicka mej bara ett iMail... Ok alla som har haft Gmail ett tag har 50 att ge bort :) <b>Ok alla som har haft Gmail ett tag har 50 att ge bort :)</b> Hej! Jag skulle oxå villja haka på Gmail trenden, så om någon har en över... Tack på förhand!Gmail: Har 50 st om någon är intresserad
Om det är någon som vill ha lite gmail så maila mig på:
onkelborg [snabel-a] onkelborg [punkt] com
(svara inte i den här tråden, jobbigt ;) )
Se till att ämnesraden börjar med ordet "gmail" så jag kan se skillnad på resten av min e-post å de här mailen :)Sv: Gmail: Har 50 st om någon är intresserad
Du kan maila mig på mikael[at]ahlenx2.se eller skicka ett iMail.
/mSv: Gmail: Har 50 st om någon är intresserad
Sv: Gmail: Har 50 st om någon är intresserad
Sv:Gmail: Har 50 st om någon är intresserad
Näe inte ska dom släppa det så eller! då blir det ju som hotmail.... det går ju inte. Detta ska vara unikt ;)Sv: Gmail: Har 50 st om någon är intresserad
Sv:Gmail: Har 50 st om någon är intresserad
Nja, jag hade då gmail innan den här tråden startade, så nått annat beror det nog på. Men det var väl inte så noga heller...
ThomasSv: Gmail: Har 50 st om någon är intresserad
Jag skulle vara intresserad av att ha en mail någon med mitt namn Tobias LindbergSv:Gmail: Har 50 st om någon är intresserad