Det där med att lyssna på musik; Det beror på så många faktorer så jag skulle vilja ha alternativet: det är så ofta, inte bara denna veckas fråga och en tråd kommer upp varje gång. Nej det stämmer - och varje gång föreslår jag er att skriva frågor och skicka in men det händer inte så därför lägger jag dit 20 st åt gången och då kan vissa blir lite si och så. När det gäller webbläsare skulle du lika gärna kunna hämta statistik från servern och visa, på samma sätt som på W3Schools: http://www.w3schools.com/browsers/browsers_stats.asp Jag skulle gärna veta villken dryck man föredrar vid kodning [citerat Per Persson Medlem:14730 [Jag saknar ett alternativ på veckans fråga...]#267697] Varför inte både och? Både en omröstning där man får ange vilken webbläsare man föredrar och statistik från webbservern där man ser vad som verkligen används...?Jag saknar ett alternativ på veckans fråga...
Ibland högt, ibland lågt och ibland tyst!
Beror på humör, vad man skall göra, vilken musik det är (som i sin tur också hänger ihop med vilket humör man är på) osv...Sv: Jag saknar ett alternativ på veckans fråga...
De är inte alltid så genomtänkta imho.Sv:Jag saknar ett alternativ på veckans fråga...
En vet jag folk frågat om och det är vilken webbläsare som används nu - men kom gärna med fler förslag. Mejla till pelle@pellesoft.se så lägger jag upp dessa om de är bra. 4 svarsalterntiv är max och de skall vara korta..Sv: Jag saknar ett alternativ på veckans fråga...
Sv: Jag saknar ett alternativ på veckans fråga...
1)Vatten
2)Kaffe
3)Läskeblask i någon variant
4) Alkoholhaltig dryck
5)Inget, jag är en torris.Sv:Jag saknar ett alternativ på veckans fråga...
<citat>
När det gäller webbläsare skulle du lika gärna kunna hämta statistik från servern och visa, på samma sätt som på W3Schools: http://www.w3schools.com/browsers/browsers_stats.asp
</citat>
Fast frågan är.. Bara för att jag ibland surfar med ie så betyder inte det att jag föredrar det framför firefox, bara att jag testade någonting i ie och råkade glömma bort mig ;)Sv: Jag saknar ett alternativ på veckans fråga...