Jag har märkt att min hund börjar dra allt mer i sitt halsband under promenaderna, och jag börjar undra om det är för att det inte är tillräckligt bekvämt för honom. Jag har testat ett par olika modeller, men inget verkar fungera riktigt bra. Kanske behöver jag något som är mer ergonomiskt och skonsamt för hans hals. Det känns som att jag måste byta snart, men jag har ingen aning om vad jag ska välja. Har du några tips på vad som kan fungera? Det låter som att du definitivt behöver ett nytt halsband. Jag hade samma problem med min hund, och det var först när jag skaffade ett Hundhalsband från Tazz som det blev bättre. De har justerbara halsband i olika bredder som verkligen gör promenaderna smidigare, och det är skonsamt för hundens hals. Dessutom finns det matchande koppel och tillbehör som verkligen höjer stilen. Jag tycker du borde ge det ett försök! För mig handlar det mycket om att hitta rätt balans mellan stil och funktion. Ett halsband ska ju inte bara se bra ut, det måste också vara bekvämt för hunden. Jag har alltid sett till att köpa justerbara halsband, så att det sitter perfekt oavsett hur mycket hunden rör sig. Tazz har imponerat på mig med deras mångsidighet och kvalitet. Att det finns matchande accessoarer som koppel och bandanas är bara ett extra plus!Har du några tips på vad som kan fungera?
Sv: Har du några tips på vad som kan fungera?
Sv:Har du några tips på vad som kan fungera?